Adam prvé tri roky študoval na Trnavskej univerzite výtvarné umenie a následne pokračoval na VŠMU. Práve tu, na katedre scénografie sa paradoxne dostal ku grafike, ktorej sa venuje doteraz. „Odvtedy prešlo už zopár rokov, vystriedalo sa mnoho klientov, agentúr, ešte viac zaujímavých projektov a stále ma to neprestáva baviť,“ hovorí Adam pre Startitup.
Čo sa týka Lindy, študovala na pedagogickej fakulte UK v Bratislave učiteľstvo nemeckého jazyka a literatúry a učiteľstvo histórie. Aj keď sa študijne umeniu nevenovala, jej celá rodina má k umeniu veľmi blízko. Okrem projektu Cisarove pracuje aj pre inovačné štúdio Kiuub. Podľa Lindy ide o veľmi rôznorodú prácu, ktorá ju denne nabíja energiou.
Späť však k samotnému projektu Cisarove. Išlo o zámer, ktorý Adamovi a Linde už dlhšie ležal v hlave. Jeho realizáciu umožnila práve situácia okolo korona pandémie. „Mohol za to hlavne čas, ktorého bolo zrazu troška viacej a spoločný home-office. Myslím, že sme boli teda v správny čas na správnom mieste,“ tvrdí Adam. Koronakríza tak mladým tvorcom skôr pomohla. „Boli sme veľmi milo prekvapení, že ľudia si aj počas týchto ťažkých čias našli čas a peniažky na zveľadenie svojich príbytkov, za čo sme veľmi vďační,“ hovoria.
Grafiky Cisarove sú jedinečné tým, že sú tvorené v jednom štýle a jedným rukopisom. Aj preto si podľa Lindy fanúšikovia tohto projektu zvyknú objednávať viac kusov naraz. Jednotlivé kúsky spolu na stenách dokonale ladia. Podľa Adama sú výnimočné aj vďaka svojmu osobitnému, no stále jednotnému vizuálnemu jazyku.
„Jedná sa o digitálnu formu grafiky, čiže prvá časť vzniká na monitore počítača. V ďalšej fáze sú už na rade záležitosti ako triedenie papiera, skúšobné prototypy, dolaďovanie farieb a, samozrejme, samotná tlač. Potom nasleduje podpisovanie a číslovanie, balenie a v poslednej fáze komunikácia so zákazníkmi a distribúcia. Práve zisťujem, že je to v podstate dosť dlhý proces,“ objasňuje Adam.